Atos banka i interaktivna kampanja na Trgu Krajine – digitalna komunikacija o sigurnosti bankarstva
U centru Banje Luke, na Trgu Krajine, 19. i 20. aprila 2024. godine, Atos banka je realizovala još jednu interaktivnu kampanju – ovoga puta posvećenu sigurnosti u online bankarstvu.
Koncept: Igrica, edukacija i digitalna sigurnost
U središtu kampanje bila je digitalna igrica na touch screen city light uređaju, koja je prolaznicima na zanimljiv i jednostavan način približila ključne principe sigurnog korišćenja internet bankarstva. Kroz interaktivan pristup, korisnici su mogli odmah testirati i unaprijediti svoje znanje o zaštiti podataka i sigurnim online transakcijama.
Ovaj savremeni kanal komunikacije omogućio je direktno uključivanje građana, a poruka je bila jasna – Atos banka brine o vašoj sigurnosti u svakom digitalnom koraku.
Tehnologija koja informiše i angažuje
Za realizaciju kampanje korišćeni su:
• city light sa integrisanim touch screen ekranom
• digitalna igrica sa temom sigurnosti bankarstva
• color brendiranje uređaja u skladu sa kampanjom
Ova kombinacija omogućila je da se važna tema predstavi na način koji je i edukativan i zabavan – tamo gdje se ljudi kreću i gdje se pažnja najlakše osvaja.
Interaktivna tačka susreta
Kampanja se odvijala oba dana, od 11 do 14 časova, uz prisustvo promo tima, koji je aktivno komunicirao sa prolaznicima.
Promoterke su, uz brendirani promo pult, dijelile promotivni materijal i pružale dodatne informacije o internet bankarstvu i mjerama bezbjednosti.
Veliki broj prolaznika, različitih generacija, uključio se u aktivaciju – ne samo zbog igre, već i zbog želje da saznaju više o tome kako da bezbjedno koriste svoje kartice i upravljaju svojim finansijama u digitalnom okruženju.
Dokumentacija i dalja prisutnost
Događaj je profesionalno fotografisan i snimljen od strane tima Led Media, čime je obezbijeđen vizuelni materijal za dalju komunikaciju. Foto i video sadržaji korišćeni su u nastavku online kampanje – kao recap, ali i kao vrijedan sadržaj za pozicioniranje brenda u domenu digitalne edukacije.
Digitalna nadogradnja
Kampanju je pratila i online komunikacija – putem društvenih mreža klijenta i kanala koje vodi Led Media – što je dodatno pojačalo njen domet i omogućilo širu edukaciju o sigurnosti u online bankarstvu.
Zaključak:
Atos banka je ovom kampanjom dokazala da teme poput sigurnosti mogu biti predstavljene na kreativan i zabavan način. Kombinacijom tehnologije, edukacije i direktne interakcije sa građanima, stvoren je savremen format koji gradi povjerenje i informiše na licu mjesta.