Skip to content Skip to footer

Carroten & Led Media: Treća sezona povjerenja i UV edukacije

Brend Carroten i Led Media još jednom su udružili snage – i to po treći put! Nakon dvije uspješne kampanje u 2022. i 2023. godini, Carroten je i tokom juna 2024. godine odlučio da povjeri realizaciju svoje edukativne aktivacije upravo našem timu. Razlog je jasan – povjerenje koje se gradi rezultatima i saradnja koja donosi vidljive efekte.

Koncepcija: Znanje + zaštita = sigurno ljeto

Kampanja je realizovana 28. i 29. juna, u večernjem terminu od 18 do 21 časna Trgu krajine Banjaluka. Fokus je ostao isti – edukacija o važnosti UV zaštite, ali i pravilan način izlaganja suncu uz upotrebu Carroten proizvoda.

Tehnologija + ljudski kontakt = pun efekat

I ovog puta, kombinovali smo digitalne alate i neposrednu komunikaciju:
city light sa touch-screen uređajem kao glavni edukativni kanal
• vizualno color brendiranje koje je privlačilo pažnju prolaznika
• pažljivo dizajnirana digitalna igrica sa temom zaštite od UV zračenja

Digitalna igrica koja uči i nagrađuje

Na interaktivnom touch-screen city light uređaju bila je postavljena digitalna igrica sa pitanjima o zaštiti kože. Učesnici su učili kroz igru – o vrstama UV zračenja, vremenu kada je sunce najjače i kako pravilno koristiti zaštitne kreme. Znanje nije bilo samo moć, već i put do nagrada.

Pokloni koji podsjećaju na poruku kampanje

Svi učesnici su za trud i znanje bili nagrađeni pažljivo biranim promo poklonima: Carroten peškirima, torbama za plažu, kremama za sunčanje i drugim korisnim ljetnim rekvizitima. Tako je edukacija nastavila da živi i poslije događaja – na plažama, bazenima i ulicama.

Edukacija, energija i pozitivna atmosfera

Kampanja je još jednom pokazala da kada se znanje prenosi kroz zabavu i direktnu komunikaciju, efekat je trajan. Energija na terenu bila je prijateljska i angažovana, a prolaznici svih uzrasta pokazali su interesovanje i spremnost da nauče nešto korisno o zaštiti svoje kože.

Zabilježeni trenuci za trajnu vrijednost

Led Media produkcijski tim je i ovog puta zabilježio sve važne momente: interakcije, osmijehe, edukaciju i atmosferu. Fotografije i video materijali koristili su se za recap sadržaje na društvenim mrežama i internu evaluaciju, ali i kao inspiracija za nove kampanje.

Offline + online: sinergija koja nosi poruku dalje

Iako se kampanja odvijala uživo, njen efekat je dodatno pojačan putem digitalnih kanala – objavama, video recap sadržajem i prenošenjem ključnih poruka o zaštiti od UV zračenja.

Zaključak Kombinacijom direktnog kontakta i online prisustva, Carroten i Led Media su još jednom pokazali kako brend može edukovati, nagraditi i ostaviti trag.

ClientClient nameYear2024AuthorAuthor nameShare