Koncept: Slatki kviz + nagrade = Dolcela čarolija
Kampanja je realizovana:
- 21. decembra 2024. godine u Banjoj Luci (11–15 časova),
- 22. decembra 2024. godine u Sarajevu (11–14 časova),
na centralnim lokacijama sa velikim protokom ljudi. Fokus je bio na jedinstvenom spoju zabave i znanja – kroz interaktivni kviz pitalicu koji je izazivao prolaznike da pokažu koliko poznaju Dolcela proizvode i osvoje slatke nagrade. Posebno zanimljiva interaktivna kampanja jer je na istom principu održana na dvije lokacije, odnosno u dva različita grada.
Tehnologija u službi ukusa
Kao i u prethodnim aktivacijama, i ovdje je tehnologija igrala ključnu ulogu:
- Touch screen uređaj kao glavno sredstvo interakcije,
- Vizuelno brendiranje u prepoznatljivim Dolcela bojama,
- Promo pult sa jasno istaknutim logotipom brenda.
- pažljvo dizajnirana digitalna igrica sa temom Dolcela proizvoda
Interaktivni momenat – kviz koji mami osmijeh
Na touch-screen uređaju, prolaznicima je bio ponuđen niz jednostavnih i zabavnih pitanja vezanih za Dolcela asortiman. Brzom i tačnom reakcijom, učesnici su osvajali razne proizvode iz slatkog programa – od pudinga i šlagova do kolač-miksa, čime je svaki tačan odgovor bio i doslovno “zaslađen”.
Ovaj jednostavan, ali efektan mehanizam omogućio je veliku uključenost posjetilaca, a interakcija je bila neprekidna – bez obzira na niske temperature.
Topla atmosfera u hladnim danima
Uprkos zimskom vremenu, kampanja je bila srdačna, vesela i porodična. Promoteri su pozivali prolaznike da se uključe, objašnjavali pravila igre i dijelili nagrade – stvarajući tako ambijent koji je podsjećao na domaću kuhinju u prazničnoj euforiji. Zvuci smijeha, mirisi slatkiša i nasmijana lica dodatno su oplemenili zimske dane.
Nagrade koje se ne zaboravljaju
- Brend Dolcela je i ovoga puta mislila na svoje sladokusce – svi učesnici kviza su nagrađeni promo paketima koji su uključivali slatke proizvode iz Dolcela asortimana.
Na licu mjesta, svi su mogli ponijeti djelić Dolcela magije kući
Vizuelna dokumentacija za dalju komunikaciju
Događaj je dokumentovan kroz fotografije i video sadržaje koji su korišteni na društvenim mrežama i kao materijal za dalju promociju. Emocije učesnika, osmijesi, reakcije na poklone i momenti igre – sve je zabilježeno i dodatno iskorišteno u online komunikaciji.
Online prisustvo i digitalna nadogradnja
Kampanja je imala i digitalnu dimenziju – kroz:
- najave na društvenim mrežama,
- live objave sa lokacija,
- post-event fotografije i video sadržaj.
Na taj način je Dolcela poruku o bliskosti, radosti i prazničnoj toplini prenijela i online zajednici.
Događaj koji stvara emocije
Kampanja je trajala samo nekoliko sati, ali efekat je bio dalekosežan – zahvaljujući kombinaciji ukusnog sadržaja, kreativnog pristupa i neposredne komunikacije sa prolaznicima. Dolcela se još jednom pozicionirala kao brend koji ne samo da nudi proizvode, već i stvara trenutke koji se pamte.