Atos banka i promocija Google Pay usluge – digitalna kampanja u srcu Banje Luke
Na Trgu Krajine, 12. i 13. septembra 2024. godine, organizovana je interaktivna kampanja za Atos banka sa ciljem promocije Google Pay usluge – digitalnog novčanika koji omogućava brzo i sigurno plaćanje putem mobilnog telefona.
Koncept: Mobilno plaćanje, sigurnost i savremeni način života
Kampanja je prolaznicima omogućila da kroz interaktivnu touch screen igricu saznaju više o prednostima korišćenja Google Pay servisa. Na jednostavan i zabavan način, građani su se upoznavali sa procesom plaćanja putem mobilnog uređaja, stekli dodatne informacije o sigurnosnim mehanizmima i dobili priliku da osvoje simbolične nagrade.
Digitalna komunikacija je jasno prenijela poruku: Atos banka prati ritam svakodnevnog života svojih korisnika i nudi savremena rješenja za moderne navike plaćanja.
Tehnologija u službi edukacije
U realizaciji kampanje korišteni su:
• city light sa integrisanim touch screen ekranom
• pažljvo dizajnirana digitalna igrica sa ciljem edukacije Google Pay usluge
• vizuelno brendiranje uređaja i promo pulta
Kampanja je fizičku prisutnost brenda spojila sa digitalnom funkcionalnošću – direktno na mjestu gdje se pažnja građana svakodnevno zaustavlja.
Direktna aktivacija u centru grada
Aktivacija se odvijala oba dana u periodu od 10 do 13 časova. Promo tim je kroz neposrednu komunikaciju i edukaciju informisao prolaznike svih generacija o prednostima mobilnog plaćanja – jednostavnost, sigurnost i brzina.
Brendirani promo pult, promotivni materijali i kontakt s timom dodatno su osnažili vezu između korisnika i digitalnih usluga banke.
Dokumentacija i nastavak online komunikacije
Kampanju je pratila profesionalna foto i video produkcija tima Led Media, čime je stvoren kvalitetan sadržaj za digitalne kanale i post-kampanju. Vizuelni materijali su korišćeni za recap i dodatnu edukaciju korisnika putem društvenih mreža.
Zaključak:
Atos banka je još jednom pokazala da prati potrebe savremenog korisnika – kroz promociju Google Pay usluge jasno je prenesena poruka da digitalno plaćanje nije samo brzo, već i potpuno sigurno. Kampanja na Trgu Krajine uspješno je spojila edukaciju, tehnologiju i svakodnevicu – tamo gdje se digitalna budućnost već živi.