Edukativno, interaktivno i osvježavajuće – kampanja Banjalučke pivare koja je spojila istoriju i igru
Početkom jula 2023. godine, Led Media je u saradnji s Banjalučkom pivarom realizovala dvodnevnu interaktivnu kampanju u centru Banje Luke ispred Palate predsjednika. Kroz zabavno-edukativni pristup i direktnu komunikaciju s prolaznicima, cilj je bio da se na savremen način približi bogata istorija pivare i brenda Nektar – uz igru, osvježenje i nagrade.
Koncepcija: Istorija + slagalica = pivska zabava
Kampanja je održana 01. i 2. jula, u večernjim terminima od 18 do 21 čas, kada se gradske ulice pune šetačima i dobrom atmosferom. Lokacija je pažljivo odabrana kako bi omogućila maksimalnu vidljivost i kontakt sa što širom publikom – od mladih do starijih, od lokalnih prolaznika do turista.
Na interaktivnom city light touch screen uređaju postavljena je igrica slagalica, koja je na duhovit i lagan način predstavljala ključne momente iz istorije Banjalučke pivare. Igrači su kroz slaganje dijelova vizuala učili zanimljivosti o pivari, tradiciji i brendu Banjalučka pivara.
Igra za znatiželjne – i za pivopije
Prolaznici su s oduševljenjem prihvatali izazov, okupljali se oko uređaja i isprobavali svoju brzinu i znanje. Svaki učesnik koji je složio slagalicu bio je nagrađen proizvodima Banjalučke pivare: konzervom Nektar piva, promo majicom, ili drugim zanimljivim brendiranim poklonima.
Tehnologija u službi brenda i tradicije
I u ovoj kampanji, savremena tehnologija je poslužila kao most između bogate tradicije i nove generacije potrošača:
- City light touch screen kao interaktivni centar događaja
- Digitalna slagalica osmišljena prema ključnim motivima istorije pivare
- Promo pult uz fizičko prisustvo tima i promotera
- Brendirani city light u skladu s prepoznatljivim bojama i simbolima Banjalučke pivare
Direktan kontakt i dobar štimung
Promoterke su bile prisutne tokom cijele aktivacije, pozivajući prolaznike da se okušaju u igri, objašnjavajući pravila i dijeleći nagrade. Uz osvježenje koje je pratilo događaj, atmosfera je bila neformalna, vesela i tipična za ljetne gradske večeri – baš onakva kakvu brend Nektar podstiče kroz svoju komunikaciju.
Kampanja koja spaja prošlost i sadašnjost
Kratka po trajanju, ali snažna po utisku, ova kampanja je na kreativan način povezala istorijsko nasleđe Banjalučke pivare sa savremenim iskustvom prolaznika. Igra, znanje, nagrade i osvježenje – formula koja se pokazala kao pun pogodak u jačanju brenda kroz lokalnu prisutnost.
Dokumentacija i sadržaj za dalju upotrebu
Kao i u svim projektima Led Medie, događaj je detaljno dokumentovan kroz profesionalnu fotografiju i video, koji su poslužili kao sadržaj za interni portfolio, eksternu komunikaciju i dalje promocije brenda. Autentične reakcije učesnika, nasmijana lica i vizuelno privlačni kadrovi pretočeni su u materijal sa trajnom vrijednošću.
Digitalna nadogradnja: offline + online = efekat koji traje
Iako je fokus bio na fizičkoj aktivaciji, kampanja je dodatno pojačana objavama i sadržajem na društvenim mrežama Banjalučke pivare i Led Medie. Na taj način je poruka o bogatoj tradiciji i savremenom duhu pivare prenesena i online publici – čime je doživljaj igre i brenda produžen i nakon same kampanje.