Skip to content Skip to footer

Carroten i Led Media: Još jedna edukativna i sunčana kampanja u Banjoj Luci

Nakon uspješne aktivacije iz 2022. godine, brend Carroten je i u julu 2023. godine ponovo ukazao je ukazao nama povjerenje  – za još jednu interaktivnu kampanju s ciljem edukacije javnosti o važnosti UV zaštite i pravilnom izlaganju suncu. Kampanja je održana 7. 8. i 9. jula u večernjim terminima od 18 do 22 časa, u srcu Banjaluke, uz sjajnu atmosferu ljetnih ulica.

Koncepcija: Edukacija, interakcija i nagrade – uz zaštitu koja traje
Oslanjajući se na pozitivno iskustvo prethodne godine, Carroten i Led Media su razvili kampanju koja na zabavan, pristupačan i informativan način edukuje građane o pravilnoj zaštiti kože tokom sunčanja. Kroz touch-screen igricu, učesnici su mogli testirati svoje znanje o UV zračenju, pravilima izlaganja suncu i primjeni zaštitnih proizvoda.

Tehnologija kao most između brenda i potrošača
Kao i prethodne godine, tehnički format kampanje obuhvatio je:
• city light sa integrisanim touch screen ekranom kao centralnim mjestom kampanje
digitalnu igricu sa pitanjima o UV zračenju i zaštiti kože
• color brendiranje koje je jasno i vizuelno pozivalo na edukaciju i učešće

Peškir, torba, krema – i znanje za cijelo ljeto
Svi koji su se uključili u igricu bili su nagrađeni pažljivo biranim promo poklonima: Carroten peškirima, torbama za plažu, kremama za sunčanje i drugim ljetnim rekvizitima koji podsjećaju na važnost pravilne zaštite od sunca.

Ljetna energija i direktna komunikacija

Promoterke su i ovaj put bile prisutne na terenu, pozivajući prolaznike da učestvuju, objašnjavajući pravila igre i dijeleći nagrade. Njihova neposredna komunikacija i vedar pristup dodatno su naglasili toplu, prijateljsku atmosferu kampanje.

Zabilježeni trenuci koji traju
Kompletna kampanja je fotografisana i snimana od strane Led Media produkcijskog tima. Tako je kreiran sadržaj za dalju online komunikaciju, internu evaluaciju i društvene mreže, a ključni momenti – osmijesi, interakcija i edukacija – sačuvani su kao inspiracija za naredne projekte.

Kampanja sa produženim efektom
Offline prisustvo je ponovo nadograđeno snažnom online komunikacijom. Objave, najave i recap sadržaji na kanalima Carroten brenda i Led Medie dodatno su proširili poruku o važnosti zaštite od UV zračenja. Edukacija je, kao i zaštita, bila temeljna – a uz pomoć tehnologije, i dugotrajna.

ClientClient nameYear2024AuthorAuthor nameShare