Duhovito, direktno i interaktivno – Mozzart kampanja koja je spojila navijače i fudbalere
U septembru 2023. godine, Led Media je u saradnji s brendom Mozzart realizovala jednodnevnu interaktivnu kampanju u centru Banje Luke isrped Palate predsjednika. Kroz pažljivo osmišljenu aktivaciju, fokus je bio na povezivanju brenda, fudbalskih navijača i igrača FK Borac – kroz modernu tehnologiju, direktan kontakt i dozu dobrog humora.
Koncepcija: Fudbal + izazov = Mozzart iskustvo
Kampanja je održana 29. septembra, u terminu od 17:30 do 18:30 časova, na jednoj od najfrekventnijih lokacija u centru grada. Ideja je bila jednostavna – prolaznicima omogućiti da uživo komuniciraju s igračima Borca i zaigraju poznatu igru “Istina ili izazov”, uz Mozzart potpis.
Interaktivni moment – igra sa stvarnim igračima
Na touch-screen city light uređaju bila je aktivirana live chat veza sa fudbalerima Borca. Prolaznici su nasumično birali “istinu” ili “izazov” i dobijali šaljiva pitanja ili zanimljive zadatke – a sve u realnom vremenu, uz podršku tima na terenu.
Ovaj koncept je probudio radoznalost i zainteresovao publiku svih uzrasta, posebno navijače, koji su sa oduševljenjem učestvovali u direktnoj igri sa svojim sportskim idolima.
Nagrade koje ostaju upamćene
Svi učesnici su nagrađeni Mozzart promo paketima: ulaznicama za utakmicu, brendiranim sportskim rekvizitima, navijačkim šalom i drugim poklon rekvizitima koji su dodatno osnažili brend iskustvo i ohrabrili interakciju.
Tehnologija u službi zabave i sporta
I u ovoj kampanji, tehnologija je bila ključni element aktivacije:
- City light touch screen uređaj kao centralna tačka događaja
- Live chat funkcionalnost za direktnu komunikaciju sa sportistima
- Brendirani promo pult sa jasno istaknutim identitetom brenda
- Color brendiranje uređaja u skladu sa kampanjom
Direktan kontakt i energija sportskog duha
Na lokaciji su bile prisutne promoterke koje su aktivno pozivale prolaznike na učešće, objašnjavale pravila igre i dijelile nagrade. Njihovo prisustvo doprinijelo je toploj atmosferi, uz energiju koja je podsjećala na stadionski duh – ali sada u srcu grada.
Kampanja koja se pamti
Iako je trajala samo sat vremena, Mozzart kampanja ostavila je snažan utisak – zahvaljujući direktnom kontaktu, kreativnom konceptu i pažljivo izvedenoj realizaciji. Brend je pokazao da nije samo sponzor sporta, već njegov aktivni akter – blizak navijačima, duhovit i prisutan.
Vizuelna dokumentacija za dalju promociju
Događaj je profesionalno dokumentovan – kroz fotografije i video materijal koji su dodatno korišćeni u eksternoj komunikaciji i kao referenca za buduće kampanje. Zabilježeni momenti susreta, reakcije prolaznika i spontanost igre postali su vrijedan sadržaj za brend Mozzart.
Online nadogradnja: prisutnost na digitalnim kanalima
Iako je kampanja realizovana uživo, imala je i digitalnu dimenziju – kroz najave, objave i post-event sadržaje na društvenim mrežama Mozzarta i Led Medie. Time je poruka o interakciji i bliskosti s publikom dodatno pojačana, a efekat kampanje produžen i nakon njenog završetka.