Digitalno vanjsko oglašavanja na prostoru cijele Bosne i Hercegovine.

LED Media – digitalno vanjsko oglašavanje na centralnim lokacijama gradova Bosne i Hercegovine. Od 2014. stvaramo i realizujemo ideje u oblasti digitalnog vanjskog oglašavanja na teritoriji Bosne i Hercegovine. Poslujući po evropskim standardima, stvorili smo vodeću nacionalnu mrežu u ovoj dinamičnoj oblasti.

Kreativnim i inovativnim idejama objedinjujemo vezu između digitalnog i fizičkog prostora na taj način gradeći i jačajući komunikaciju između brendova i krajnjeg kupca. Raspolažemo digitalnim oglasnim tijelima – bilbordima i citylight-ovima – različitih formata na najfrekventnijim lokacijama u 12 gradova Bosne i Hercegovine putem kojih je brendovima omogućen nacionalni doseg, vidljivost u urbanim sredinama, strateška interakcija i komunikacija sa krajnjim kupcem. 

Inovativnost, razvoj sveobuhvatnog kvaliteta i kolektivna upornost su, ne samo naša pokretačka snaga, već i razlozi zbog kojih smo godinama birani od strane premium brendova.

Dinamika

Dinamičan sadržaj izaziva 8 puta veću primjećenost reklamne poruke u outdoor-u u odnosu na print OOH.

Brza izmjena

Brza i jednostavna izmjena sadržaja daje mogućnost korekcije ili kombinacije rješenja u toku trajanja iste reklamne kampanje.

Konzistentnost

Mogućnost adaptacije postojećih TV reklama za digitalna oglasna tijela omogućava konzistentnost reklamne kampanje na svim zakupljenim medijima.

Vidljivost

Intenzivne boje, visoka osvjetljenost i dinamika sadržaja omogućavaju visok stepen vidljivosti u svim vremenskim uslovima tokom čitave godine.

Reklamni ciklus od 48 sekundi

U reklamnom bloku se nalazi šest reklama od po 8 sekundi čime se postiže 1440 prikazivanja svake reklame tokom jednog dana.

Vrijeme prikazivanja  – od 06:00h do 01:00h
Dužina reklamnog bloka – 48 sekundi
Dužina spota – 8 sekundi
Broj prikazivanja – 1440 puta dnevno

Centralna zona grada | 1 Gbps optička mreža

Besplatna Wi-Fi zona pokriva najužu centralnu gradsku zonu i najfrekventniji pješački potez u Banjaluci. Prosječan broj dnevnih povezivanja od 8500 osoba garantuje visok stepen vidljivosti reklamnih poruka koje se prikazuju prilikom svakog povezivanja na internet. Visoka brzina internet pristupa od 1 Gbps obezbjeđuje korisničko iskustvo surfanja slično onom na mobilnim podacima koje korisnici koriste preko operatera.

Wi-Fi Zona
Led Media Wi-Fi

Prikaz najnovije objave

Stalna konekcija digitalnih citylightova i led bilboarda omogućava direktno emitovanje ardžaja sa društvenih mreža (Facebook, Instagram,LinkedIn, TikTok, Twitter), kao i sa web stranica putem RSS feed-a.

Povezivanjem društvene mreže ili web stranice od klijenta, posebno softversko rješenje provjerava svakih 30 sekundi zadnju objavu ili vijest koja se pojavila i istu emituje na digitalnom citylightu.

Ovim vidom oglašavanja, klijent je u mogućnosti da prikazuje najnovije objave sa društvenih mreža u javnom prostoru ili da organizuje interaktivne kampanje koje bi uključivale interakciju pratilaca na društvenim mrežama i osoba koje su u krugu digitalnih citylightova.

Liove Feed

Raspršivanje mirisa proizvoda prilikom emitovanja spota

U slučaju da proizvod koji se oglašava ima karakterističan miris, poput parfema ili kafe, moguća je aktivacija modula koji ispušta miris prilikom emitovanja reklamnog spota. Na ovaj način se postiže aktivna interakcija prolaznika sa sadržajem koji se emituje na reklamnom tijelu.

Kafa
Miris

Prenos događaja uživo

Svi digitalni citylightovi su povezani na optički internet, što omogućava live stream evenata u visokoj rezoluciji.

U slučaju da klijent u okviru kampanje planira event, isti može emitovati na digitalnim citylightovima u visokoj rezoluciji. Posebno softversko rješenje je u mogućnosti da rasporedi više live streamova na različitim lokacijama.

Klijent ovim rješenjem dobija mogućnost da promoviše voj događaj uživo u okviru javnog prostora što pruža mogućnost da više osoba dobije informaciju da se odvija event ili da isti posjeti ukoliko je u neposrednoj blizini.

Live Event

Zabavni sadržaji

Digitalni citylightovi posjeduju dva digitalna monitora čime se otvara mogućnost za neobične aktivnosti, poput igranja igrica na jednom ili oba ekrana.

Klijent ovim pristupom promocije prezentuje brend kroz zabavni sadržaj koji nužno ne komunicira proizvod, ali šalje snažnu poruku svakoj osobi koja provede značajno više vremena pred oglasnim tijelom jer isto ne gleda kao reklamu nego kao izvor zabave.

Touchscreen

Direktna komunikacija

Uz pomoć integracije popularnih live chat programa (Skype/Zoom/Teams…) digitalni citylightovi su u mogućnosti da emituju live chat.

U slučaju da klijent u svojim marketinškim aktivnostima angažuje influensere, uz pomoć digitalnih citylightova polaznici su u mogućnosti da uživo razgovaraju sa poznatim osobama/influenserima.

Live chatom u javnom prostoru klijent dobija mogućnost da na pozitivan način približi prolaznicima svoj brend i influensere kroz efekat iznenađenja da u javnom prostoru, bez posrednika, mogu razgovarati sa osobama koje potencijano prate na društvenim mrežama.

 

Live Chat

Pretraga lokacija

Referenc lista brendova

Tehničke karakteristike digitalnih oglasnih tijela

Tehnologija digitalnih oglasnih tijela je u mogućnosti da prikazuje statička, animirana i video rješenja. Pridržavanjem tehničkih karakteristika prilikom pripreme materijala osigurava se kvalitetan i jasan prikaz rješenja na oglasnim tijelima. U okviru dokumenta sa tehničkim uputstvima nalaze se smjernice kojima se treba voditi prilikom izrade ili adaptacije materijala:

Preuzmite PDF sa tehničkim uputstvima

Prilikom eksporta materijala, požejno je koristiti predefinisane profile. Profili se mogu integrisati u Adobe Premiere i After Effects kroz komandu: File; Export Settings; Import Presets.

Preuzmite export profil za digitalni billboard

Preuzmite export profil za digitalni citylight