Hellena Baby Care i interaktivna rođendanska kampanja na Trgu Krajine – slavlje koje povezuje
U junu 2025. godine, na Trgu Krajineu Banjaluci, Hellena Baby Care proslavila je svoj treći rođendan kroz interaktivnu kampanju koja je spojila zabavu, edukaciju i emotivnu povezanost s publikom.
Koncept: Edukacija, pokloni i osmijesi najmlađih
Centralni dio kampanje bila je kviz pitalica na integrisanom touch screen city light uređaju, gdje su prolaznici mogli testirati svoje znanje o njezi beba i proizvodima Hellena Baby Care linije. Kviz je bio osmišljen tako da istovremeno zabavi i edukuje, dok je brend na nenametljiv način prenosio ključne poruke o nježnoj i sigurnoj njezi.
Tehnologija koja angažuje i zabavlja
Za realizaciju kampanje korišćen je:
- city light sa integrisanim touch screen uređajem,
- pažljivo dizajnirana digitalna igrica sa pitanjima o njezi i zaštiti beba,
- color brendiranje city lighta koje je jasno komuniciralo rođendansku temu brenda.
Kampanja je time spojila fizičku prisutnost brenda s digitalnom funkcionalnošću – upravo tamo gdje se pažnja i prolaznost svakodnevno susreću.
Maskota koja je ukrala srca
Poseban dio dana bila je vesela maskota, koja je svojim plesom, zagrljajima i fotografisanjem oduševila najmlađe posjetioce, stvarajući nezaboravne trenutke sa svima prisutnima.
Ulična aktivacija kao mjesto susreta
Tokom cijelog dana, hostese su aktivno pozivale prolaznike, dijelile proizvode Hellena Baby Care – od nježnih šampona i novih pelena do vlažnih maramica – te kroz razgovor prenosile vrijednosti brenda i poruku nježne, svakodnevne brige.
Dokumentacija i digitalna nadogradnja
Događaj je profesionalno fotografisan i snimljen, kao dodatna usluga Led Medie, čime je obezbijeđen kvalitetan vizuelni materijal za dalju komunikaciju i izvještavanje. Sadržaji su korišteni i u online nastavku kampanje – kao recap, ali i kao trajna vrijednost za reputaciju klijenta.
Kampanja sa produženim efektom
Offline rođendanska proslava Hellena Baby Care brenda snažno je podržana online komunikacijom – kroz objave, najave i recap sadržaje na kanalima brenda i Led Medie. Emocija i interakcija s Trga Krajine preneseni su u digitalni prostor, a poruka brige i povezanosti ostala je prisutna i nakon događaja.ću poruke.