Atos banka i interaktivna kampanja na Trgu Krajine – digitalna komunikacija koja angažuje
U srcu Banje Luke, na Trgu Krajine, 12. i 13. maja 2025. godine, Atos banka je u saradnji sa Visa i Mastercard partnerima realizovala interaktivnu kampanju koja je modernim jezikom približila javnosti rođendansku nagradnu igru banke.
Koncept: Interakcija, nagrade i digitalna jednostavnost
U fokusu kampanje bila je igrica na touch screen city light uređaju, koja je omogućila prolaznicima da se na licu mjesta uključe u komunikaciju s klijentom – brzo, zabavno i jasno. Kampanja je isticala glavnu nagradu – putovanje na egzotičnu destinaciju – a sve kroz format koji spaja digitalnu tehnologiju i svakodnevnu prolaznost urbanog centra.
Ovakav pristup omogućio je direktan angažman i jasnu poruku – bankarska usluga koja prati ritam savremenog korisnika.
Tehnologija koja služi svrsi
Za realizaciju kampanje korišćen je:
- city light sa integrisanim touch screen uređajem,
- pažljivo dizajnirana digitalna igrica sa temom bankarstva,
- color brendiranje city lighta
Kampanja je time spojila fizičku prisutnost brenda s digitalnom funkcionalnošću – upravo tamo gdje se pažnja i prolaznost svakodnevno susreću.
Ulična aktivacija kao tačka susreta
Kampanja je trajala oba dana u terminu od 10 do 13 časova, uz prisustvo promo tima i zainteresovanih prolaznika svih generacija.
Promoterke su bile prisutne na licu mjesta, uz brendirani promo pult, dijeleći promotivni materijal i ostvarujući direktan kontakt s publikom. Kroz ovaj pristup, dodatno je pojačana veza između klijenta i potencijalnih korisnika – u atmosferi neposredne komunikacije i digitalne zabave.
Veliki broj ljudi je prilazio, ne samo kako bi saznao više o nagradnoj igri, već i da bi na licu mjesta dobili više informacija o novitetima Atos banke na način koji je zabavan i jednostavan.
Dokumentacija i dalje prisustvo
Događaj je profesionalno fotografisan i snimljen, kao dodatna usluga Led Medie, čime je obezbijeđen kvalitetan vizuelni materijal za dalju komunikaciju i izvještavanje. Sadržaji su korišteni i u online nastavku kampanje – kao recap, ali i kao trajna vrijednost za reputaciju klijenta.
Digitalna nadogradnja
Pored fizičke aktivacije, kampanja je imala i digitalnu podršku – kroz objave i najave na društvenim mrežama klijenta i kanale koje vodi Led Media, dodatno proširujući domet i podižući svijest o nagradnoj igri.
Zaključak:
Atos banka je još jednom pokazala kako tradicionalna bankarska ponuda može biti predstavljena savremenim jezikom, kroz digitalni doživljaj i direktnu interakciju s ljudima.
Kampanja na Trgu Krajine spojila je sve ključne elemente moderne komunikacije – vidljivost, angažman i jasnoću poruke.