Zdravo, zabavno i edukativno – Nutrino Lab kampanja koja je testirala znanje i nagradila prolaznike
Dana 31. jula 2022. godine, Led Media je u saradnji s brendom Nutrino Lab realizovala zanimljivu jednodnevnu kampanju na Trgu Krajine u Banjoj Luci. Cilj je bio jednostavan – kroz edukativni kviz o zdravoj ishrani i proizvodima brenda, podstaći interakciju s prolaznicima i dodatno ih upoznati s vrijednostima Nutrino Lab linije.
Koncept: Znanje + Zdravlje = Nutrino Lab nagrade
Kampanja je trajala od 16 do 20 časova, u srcu grada i u jeku ljetne šetnje i gužve, što je omogućilo direktan kontakt s velikim brojem prolaznika. Kroz zabavni kviz pitalicu na touch screen city light uređaju, učesnici su odgovarali na pitanja vezana za Nutrino Lab proizvode, njihovu upotrebu, benefite i nutritivne vrijednosti.
Tehnologija + interakcija = pun efekat
Kampanja je kombinovala digitalne alate i ljudski kontakt:
- interaktivni city light uređaj sa kviz igricom,
- color brendiranje koje je pozivalo na učešće u igri,
- digitalnu igricu sa pitanjima o Nutrino proizvodima i njihovom zdravlju
Promoterke su sa osmijehom pozivale prolaznike da učestvuju, pomagale u razumijevanju pitanja, i dijelile nagrade – čime je stvorena topla i prijateljska atmosfera.
Nagrada za znanje – ukusan poklon
Svako ko je učestvovao u kvizu dobio je vrijedne i ukusne Nutrino Lab proizvode –smoothie napitake različitih okusa. Brend je na ovaj način nagradio znanje, ali i direktno uveo potrošače u svijet svojih proizvoda kroz praktičan poklon.
Dokumentacija i dodatna vrijednost
Kompletan događaj je profesionalno fotografisan i snimljen, kao dodatna usluga Led Medie, čime je obezbijeđen kvalitetan vizuelni materijal za dalju promociju i izvještavanje.
Emocije učesnika, osmijesi, reakcije na poklone i momenti igre – sve je zabilježeno i dodatno iskorišteno u online komunikaciji.
Online prisustvo i digitalna nadogradnja
Kampanja je dodatno pojačana kroz digitalne kanale – objave, najave i recap sadržaji plasirani su putem društvenih mreža klijenta, kao i na profilima koje vodi Led Media. Time je postignuta dodatna vidljivost i angažman, kako u online, tako i u offline prostoru.
Kampanja koja gradi svijest i vezu s brendom
Iako jednodnevna, Nutrino Lab kampanja ostavila je snažan utisak – zahvaljujući jednostavnosti, korisnom sadržaju i pažljivoj realizaciji. Brend se pozicionirao kao saveznik zdravih navika, uz elemente zabave i nagrađivanja koji su dodatno pojačali angažman publike.